tisdag 3 januari 2012

Nytt år, nya utmaningar

Ja, det har blivit ett nytt år. 2012. Det har väl knappast gått förbi någon. Ett helt ledigt år ligger framför mig och jag har redan nu börjat fundera på projekt som jag hoppas kunna göra verklighet av! Jag har dock en historia av att ha svårt för att gå från tanke till handling, men kanske kan det nya året och en ny inställning göra skillnad?!

Jag hoppas att det nya året innebär nytt boende. 2012 ska bli året vi flyttar till hus - det bara måste bli så! Vi började ju leta 2010! Någon gång måste det bli vår tur.

Sedan jag skrev senast har vår familj också berikats med ytterligare en medlem. Den 4:e december kom hon till oss, älskade lillasyster! Alldeles ljuvlig förstås, och full av kärlek!
En berättelse om igångsättningen kommer inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar