torsdag 19 januari 2012

En promenad, men ingen planka

Idag är E's förskola stängd för planering, så jag är hemma med båda tjejerna. Det blev en tur till Spårvägsmuseet på förmiddagen och tänkte att jag skulle ta en promenad hemåt med "Barnvagnsutmaningen".
5,3 kilometer blev det innan E frös och vi hoppade på bussen den sista biten. Alltid något!
Dessvärre gick promenaden förbi Chokladfabriken vid Tjärhovsplan... Och precis då blev E i akut behov av toalett. Så vad gör man inte. För att inte känna mig som en snyltgäst blev jag tvungen att köpa en liten påse chokladdragerade salta mandlar. Så gott!

Plankan har jag inte kommit till ännu, men än har jag några timmar kvar av dagen!
Min plan är att klara av tre gånger 30 sekunder "vanlig" planka och lika många på sidan. Det kan ju inte vara omöjligt, även för en degmage som jag.

Är det fler än jag som försöker få in magen efter nio månaders bebisbärande? Skriv gärna hur det går för dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar