söndag 22 januari 2012

Sköna söndag!


Började söndagen med skön sovmorgon, klev i den fantastiskt mjuka julklappsmorgonrocken från Lexington och åt frukost medan lilla F låg och charmade pappa.
Nu har E åkt med pappa till "garageaffären" (Ica Maxi Lindhagen), F sover gott i vagnen och jag har gjort mig en god "hemmalatte" i favvomuggen från New York.

Gårdagens promenad gick i ett snabbare tempo och med tyngre lass. Hade båda tjejerna med mig, så totalt drog jag runt på dryga 30 kg. Så även fast promenaden inte blev särskilt lång (3,8 km), så hann jag få igång lite puls i alla fall.

Plankan då... är det tanken som räknas?? Inte. Nej, ledsen. Åhh, jag måste verkligen skärpa till mig. HUR SVÅRT KAN DET VARA?!

Under dagen väntar jakt på vardagsrumsbord. Vi måste ha ett lite nättare och ljusare nu inför fotografering och visning. Vill ju ha det rätta bordet, men det är svårt att vara kräsen när budgeten är begränsad och tiden är knapp!
We'll see.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar