lördag 21 januari 2012

Provkaninen

En mycket anonym liten pumpflaska kom med posten igår.

Jag, JAG, har blivit utvald att vara med i en testpanel med 30 kvinnor som får prova på ett serum som ska jämna ut hudtonen i ansiktet. Kul, för jag anmäler mig med jämna mellanrum till tävlingar och testpaneler, men har hittills inte haft någon framgång. Förutom i höstas när vi var in på djuraffären i kvarteret och vår dotter fick vara med i en tävling och gissa hur många kattgodisar det låg i en burk. Hon vann! Och vi fick hämta ut priset - en kattburk och två olika sorters kattmat... Jippie. För vi har ju så många katter. För min man ääälskar ju katter. Eller. Nej, så var det ju inte nej.

Jag har en del pigmentsförändringar efter p-piller och graviditeter. Inget extremt, men ändå synligt i badrumsspegeln. Ska bli spännande att se om den här produkten har någon effekt. Jag får inte veta vad det är för märke eftersom det inte finns i Sverige än. I två månader ska jag smörja två gånger om dagen. Så, vi får väl se om det funkar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar