torsdag 3 november 2011

Vagnkärlek...

Det finns de som är värre. Ja, så är det helt klart. Även fast min man förmodligen tror att jag är den värsta av de värsta. Han skulle bara veta!

Men. Så är det. Att jag älskar barnvagnar. Jag älskar nya barnvagnar. Med finesser. Som har det där lilla extra, inte alltid så nödvändiga, men som är kul att ha. Lite som en bil - vi behöver den för att ta oss fram, och till det funkar ju vilken bil som helst. Men så vill vi ju också ha den där körglädjen och komforten. Det där som gör att det är roligt att åka!

Så när jag såg Bugaboos nya syskonvagn, Bugaboo Donkey, växte ha-begäret och jag bara måste ha. Sagt och gjort. En USA-resa senare var den min!

Nu när lillasysters ankomst närmar sig har jag köpt till en extra ram och vagnen är redo att rulla ut med båda tjejerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar