torsdag 17 november 2011

Solenergi

Idag fylldes jag av energi av solens härliga ljus!
Morgonen började med utvecklingssamtal för E. Det var ett bra samtal och kul att höra om hur hennes dagar ser ut. Väl hemma igen blev det pysselstund. E är hemma idag också. Egentligen skulle hon kunna gå till förskolan, men det kändes bättre att ta en extra dag hemma så att hon blir riktigt frisk.

Vi pysslade och mös under förmiddagen och för att få komma ut en stund (E är riktigt hemmakär) lockade jag med lunch på restaurang och biblioteksbesök! Genast nappade hon. :-)
Vi satt en lång stund på bibliotekets barnavdelning och läste bok efter bok. På väg hem somnade hon, så nu har jag en liten stund för mig själv.

Bebis har varit lite lugnare idag, kanske för att jag varit mer på språng. Det är onekligen skönt att vara ute och få frisk luft och röra på sig. Men. Tyvärr får jag ju så himla ont och idag var inget undantag. Misstänker att det blir soffläge resten av dagen. Jag hoppas verkligen att jag har samma tur den här gången som när jag väntade E - att foglossningen är som bortblåst redan dagen efter förlossningen. I så fall är det inte så långt kvar att härda ut. Två veckor idag!! Fantastiskt!

Har kommit en bit på mitt virkprojekt också. Snart halvvägs! Bildbevis kommer ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar