måndag 19 mars 2012

Pyspunka

I morse skulle jag iväg till BVC för vägning och mätning av lillkickan. Hade ståbrädan med då storasyster skulle följa. Tyckte att det gick tungt och att vagnen drog åt vänster, tittar ner och ser - punktering!!
Väl hemma igen ringde jag Bonti som tydligen har reservdelsslang som man får köpa för 149 kr. Jahapp, blir till att gå dit imorgon och fixa det. Måste ju kunna gå ut och gå!

Vann en auktion idag också. En ny fin, vit spegel från Sia ska få flytta med oss till huset! Ska hämta den på onsdag, så bild kommer då.

Kunde dessutom logga in på skatteverket och få en smygkik på deklarationen. Det blir ett bra bidrag till startkassan i företaget!
Jag är så otroligt sugen på det nu. Vill bara komma igång. Men så var det ju det där med att skriva en affärsplan, att sätta ord på allt ifrån vad jag erbjuder till vilken målgrupp jag har och varför de ska välja just mig och min shop. Vill inte låta som en löjlig klyscha heller, det måste vara något hållbart och äkta.
Men jag ska försöka knåpa ihop det så snart som möjligt, så inte mitt företagsnamn blir snott av någon annan! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar