fredag 23 mars 2012

Jag har flyt!

Har satt mig i soffan med ett glas vin och bara njuter!
Matbordet är fullt av tyg, tråd, mönsterpapper och andra sybehör. Att lägga upp bild på något jag sytt i ett forum visade sig vara en lyckträff! Plötsligt fick jag flera förfrågningar. Känns ju superkul och jag är så sugen på att hugga tag i det. Har dock inte haft så mycket tid den här veckan då E varit hemma från förskolan med en kraftig förkylning.

Är om möjligt än mer taggad att fixa det egna företaget. Det blir till att ordna pronto! Senast nästa vecka ska papprena vara inskickade har jag bestämt. Woohoo!

Min plank-träning tycks också ge effekt. Idag kom jag i två par av mina gamla jeans, som jag för två veckor sedan inte kunde knäppa - inte illa!
Tackar min käre man för peppningen!

Nu är det äntligen helg och imorgon blir det en tur till Naturhistoriska riksmuseet. E har fullständigt dille på dinosaurier så hon vill dit och kika på fossil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar