tisdag 28 februari 2012

Tjoflöjt!

Det händer ett och annat i mitt liv. Min förhoppning och ambition att skriva här varje dag har gått i stöpet, fatalt. De senaste veckorna har varit extremt stressiga och fullpackade med än det ena, än det andra.
Lägenheten såldes ju en måndag, på fredagen samma vecka köpte vi hus! Snabba puckar, många beslut och en hel del stress. Det här satte sig tyvärr på amningen.

Lyckan över att ha sålt lägenheten och köpt hus, grusades en del av att lilla F inte verkade må bra. Visst har jag läst om och hört att stress kan göra att mjölkproduktionen stannar av, men aldrig hade jag väl kunnat tro att det skulle påverkas så mycket. Med E hade jag aldrig minsta problem med det, snarare var det tvärt om, att jag oroade mig för att hon fick för mycket.

Nu har det gått ett par veckor och det känns som att det stabiliserats lite. Jag känner mig lugnare, dricker amningste och ger tillägg när det behövs. Inte riktigt vad jag önskar, eller någonsin trodde att jag skulle behöva göra, men jag försöker tänka positivt.

Träningen har helt fått ge vika. Någon enstaka promenad med vagnen, men i övrigt inte mycket att hänga i granen tyvärr. Beach 2012 känns låååångt borta. Men å andra sidan så blir det nog Uteplats 2012 för min del i år! VÅR uteplats, VÅR trädgård! Finally!

Har hittat en fantastisk blogg också, en annan du. Inspirerande, tänkvärda och aha!-fyllda inlägg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar