fredag 3 februari 2012

Här är jag!

Sorry... senaste veckan har varit fullbokad och kvällarna har ägnats åt att bära och vyssja ledsen bebis.

Vi har haft fullt upp här hemma med att städa och fixa. För en vecka sedan fotograferades lägenheten och igår kom den ut på Hemnet. Nu håller vi tummarna att det går vägen!
Vi ska dessutom och titta på två hus i helgen som vi har höga förhoppningar på. Det ena gillar jag lite bättre om man ser till själva huset och skicket, men det andra har ett lite bättre läge och har mer karaktär exteriört. Men vi får se vad magkänslan säger när vi kommer dit! Känns spännande i alla fall.

Har försökt promenera varje dag, men plankan är svår. Jag begriper inte vad jag ska göra för att få till det. Varför är det så svårt??!! Jag tänker på det minst en gång om dagen, men alltid när jag inte kan göra det (på promenaden, när jag lagar mat, duschar osv osv). Sen försvinner det ur mina tankar tills dess att jag lagt mig och då kommer på att jag ännu en dag glömde att göra det.
Snälla, ge mig tips någon, hur ska jag göra?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar